Çarşamba , 17 Eylül 2014
Haberler

5.Sınıf Matematik Kitabı Cevapları sayfa 80-81-82-83-84-85-86-87-88-89 (2013-2014) Can Yayınları

5.Sınıf Matematik Kitap Cevapları Can Yayınları
Sayfa :
80-81-82-83-84-85-86-87-88-89-
Lütfen cevaplarınızı kendilerinizinkiyle karşılaştırınız.Daha çok öğrenmeye dayalı çalışın ve göz atın.

sayfa 80

sayfa 81

sayfa 82

sayfa 83

sayfa 84

sayfa 85

sayfa 86

sayfa 87

sayfa 88

sayfa 89

50 yorum

  1. çok işime yaradı kitap bitti. 2. kitaba başlıcam

  2. çok işime yaradı valla

  3. işime yaradı ama kitab bitmedi elim koptu

  4. EN BÜYÜK FENERBAHÇE

  5. çok yadımcı oluyor

  6. mükemmellllllllllllllllllll :))
    ,))))))9

  7. thank you cok işime yaradi sagolun insallah tukceyi öğerenicem

  8. işime yaramadı ama kontrol etmek için açtım çok basit ama teşekkür ederim

  9. çok güzelmiş çok işime yaradı cevapları kontral ettim hep acaba 2. kitabında varmı
    kontrolleri

  10. isabellacallerina

    bence kafanizi çalistirin. ordan bakinca ne olicek sınavlarda 0i alısanız görürsünüz

  11. mallar bence hoca çok iyi soruları çözmüş siz iğrenç diyosanız niye girdiniz

  12. Çok işime yaradı valla. Bana hoca bunun sayesimde 100 verdi

  13. ben bu siteye bayıldım hatta bılgıseyarıma ındırdım ayrırca bugun oğretmenden ekstraa yıldız aldmmm ck guzel yaaa :D :D :D :)

  14. valla süper bişey bu site kim yapıyorsa sağolsun

  15. vala ödevime çok yardımcı oldu

  16. çok güzel işime baya yaradı :D

  17. benim işime o kadar cok yaradıkı artık hep buradan bkacağım

  18. süper gerçekten 2.kitaba geçtim:D

  19. çok güzeldi kitap bitti.

  20. ay süper bir site çok işime yaradı sağolunn :) :)

  21. çok süper be kitabı 1 günde bitirdim be keyfe bak

  22. SİTE MÜKEMMEL ”MALLAR”

  23. ben de bu siteye bayıldım çünkü . herşeyi rahatlıkla buldum

  24. muhteşem birşey şey bu sayfayı açana bin şükür

  25. bence çok

    iyi oldu bizim için

  26. benim işime çok yaradı çok sağolsun yapan.Her gün ödevlerimi burdan yapıyorum çok güzelmiş.Ve ayrıca bütütn kitaplarımı yaptım 2 günde.Hoca ödev verince ben hep yapyorum.Ayrıca bütün derslerden her zaman 100 alıyorum bunun sayesinde 1. dönem takdir aldım çok sevdim ben bu siteyi beğendim hatta :D :D :D yapandan daha iyyisini bekliyorum…. :D :D :D :D :D :D :D :) :*

  27. çok işime yaradı çok teşkür mesi elimin tersi ha ha ha hi hi hi ho ho ho haybe

  28. çok işime yaradı yapanın elleri dert görmesin

  29. herkeze tavsiye ediyorum süper işime yaradı valla hoca anlamaz tembelsen ama anlar size söyliyim

  30. çok işime yaradı çok memnunum

  31. muhteşem bu site benim çok işime yaradı

  32. çok teşşşşşekkürler çok yardımcı oldu

  33. hiç işime yaramadı çünkü bütün kitaplar bitti

  34. çok yardım etti :)

  35. çok işime yaradı

  36. bak can yayınları burası iğrenç diyenlerin kitabı meb yayınlarıdır bence benim çok işime yaradı saol un walla ya teşekkürler

  37. süper yaa ödev yapıcam ödevlerden artı

  38. benim de işeme cok yaradı bazı konuları yapamıstım ama şimde yaptım

  39. ecem ♥♥♥

    arkadaşlar bence kendiniz ilk önce ypın snro kntrol edin sizi seviyorum bu arada yazılılar başladı!!! hepnize bşarlr :) :D <3<3

  40. Çok güzel çok sevdim bu siteyi :)) Ama oyun oynuyaadım tüm sayfaları yapmak zorundayım

  41. işime çokkkk yaradıııı ♫ ♪

  42. HARİKA İSİME ÇOK YARADI AMA 1 SAYFASINI YAPMAMISLAR OLSUN SAGOLUN

  43. Bütün kitap nerdeyse. Bitti. Teşekkür ederim

  44. yaben aradığımı bulamıyorum ne biçim siteymş be

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>